18 november 2021
Vanaf 19 januari is het niet meer mogelijk om in Facebook Ads in detail doelgroepen te targeten die te maken hebben met  publieke figuren, gezondheid, ras of etniciteit, politieke overtuiging, religie of seksuele geaardheid.   Op 9 november jl deed het platform door middel van een aankondiging hier melding van.   Voorbeelden zijn:   Gezondheidsoorzaken [...]
0
Door Jan Atsma
15 november 2021
Black Friday is niet alleen voor retailers, maar voor iedere dienstverlener een geschikt fenomeen om meer bezoekers naar je website te leiden. Ieder jaar zien we een stijging van 10 tot 15% aan betalingsverkeer die te maken heeft met Black Friday Marketing. Denk tijdig na over 1 of meerdere aanbiedingen en zet ze tijdig in [...]
0
Door Jan Atsma
8 november 2021
Deze supportvraag komt soms voor na het verhuizen van een website. De klant maakt een blogpost en merkt dat het niet mogelijk is om een afbeelding aan de blogpost toe te voegen.   Deze storing is niet altijd te verhelpen via het backend. De enige effectieve manier om deze storing op te lossen is een [...]
0
Door Jan Atsma
19 augustus 2021
De lezer laten doen wat jij wilt Hoe onderscheid je je op een opvallende manier met jouw teksten? Het schrijven van goede webteksten is een uitdaging. Je wilt efficiënt geïndexeerd worden in Google, maar je wilt ook serieus genomen worden. De aandachtsspanne van een lezer op het internet is maar zo kort, dat je eigenlijk [...]
0
Door Jan Atsma
9 augustus 2021
Het Google kaartje dat bijna iedereen op zijn of haar website heeft Het is al weer sinds juli 2018 dat Google niet mee standaard gratis Google Maps door middel van API aanbiedt. En omdat tot op de dag van vandaag die API sleutels vervallen, schenken wij daar nu nog eens aandacht aan. Zie je dus [...]
0
Door Jan Atsma
4 augustus 2021
De kracht van de felicitatie Eigenlijk kan je alleen maar scoren door een attente e-mail of e-mails te sturen naar je jarige contacten. Eigenlijk is het eerder raar, dat je jarige klanten niet feliciteert met hun verjaardag. Je klant (of lead) is, naar je mag aannemen, in de meeste gevallen al in een prima stemming [...]
0
Door Jan Atsma
6 juli 2021
Waarom is je website vertalen belangrijk? Die vraag is tamelijk eenvoudig te beantwoorden. Er is namelijk altijd een aanmerkelijk belang. Heb je dienstverlenende business bijvoorbeeld in Amsterdam, dan is het zelfs een noodzaak. De redenen op een rij; Lokalisatie Door het omzetten van je content in de taal van je bezoeker, zullen mensen zich meer [...]
1
Door Jan Atsma
24 juni 2021
De illusie van het bereik van Facebook volgers. Wist je dat anno 2021 je bereik op Facebook onder de 1% is gekomen? Dit betekent dus dat als je een bericht post je organische bereik in de buurt van 1 blijft. Facebook is zich in de loop van de jaren steeds meer gaan ontwikkelen als een [...]
0
Door Jan Atsma
21 juni 2021
De link in je profiel van je Instagram account In een Instagram bericht kan je geen klikbare links plaatsen. Het is dan ook niet verstandig een url in tekst in je bericht te plaatsen. De enige plek waar je wél een klikbare link kan plaatsen is in je Instagram profiel. Dat wordt dan ook veel [...]
0
Door Jan Atsma