30 January 2023
Een canonieke URL is belangrijk voor onder andere webshops omdat het laat weten aan zoekmachines welke versie van een productpagina de originele versie is. Je kan je voorstellen dat in een webshop allerlei varianten van hetzelfde product is opgenomen. Dan is er sprake is van een vorm van duplicate content, en betekent dit dat een [...]
0
By Jan Atsma
19 January 2023
Een contactformulier is een essentieel onderdeel van elke website. Het maakt het mogelijk voor bezoekers om eenvoudig contact op te nemen met de website-eigenaar. Er zijn veel WordPress plug-ins beschikbaar voor het maken van contactformulieren, waaronder Contact Form 7 en Fluent Forms. In deze blog zullen we de voordelen van Fluent Forms bespreken ten opzichte [...]
0
By Jan Atsma
14 January 2023
Wat zijn FAQ's Frequently Asked Questions (FAQs) zijn een belangrijk onderdeel van elke website. Ze helpen bezoekers snel antwoord te vinden op hun vragen en verbeteren de gebruikerservaring op een website. Bovendien zijn FAQs ook belangrijk voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) omdat ze zoekwoorden bevatten die zoekmachinegebruikers gebruiken om informatie te vinden. Een goed ontworpen FAQ-pagina kan [...]
0
By Jan Atsma
13 January 2023
Het SEO belang van een goede mix van nofollow en dofollow backlinks Search Engine Optimization (SEO) is een belangrijk aspect van het runnen van een website. Backlinks zijn een belangrijk onderdeel van SEO, omdat ze de autoriteit en betrouwbaarheid van een website aangeven. Er zijn twee soorten backlinks: nofollow en dofollow. In deze blogpost zal [...]
0
By Jan Atsma
29 December 2022
Is het verstandig om de rechtermuisknop te blokkeren en daarmee je data te beschermen? Met de rechtermuisknop activeer je het snelmenu. En vanuit het snelmenu staan er allerlei keuzes tot je beschikking waarmee je uitgebreider toegang kan krijgen tot hetgeen je op je scherm aanschouwd, zoals het opslaan van afbeeldingen en het bekijken van de [...]
0
By Jan Atsma
26 December 2022
Wat is ABC linkruil? Iedere website-eigenaar heeft intresse en belang bij zoveel mogelijk bezoekers. Om dat belang handen en voeten te geven ontkom je er niet aan om je te verdiepen in de basics van SEO (SEO = zoekmachineoptimalisatie).   Google bezoekt jouw website en inventariseert;   de links in jouw website de links vanuit [...]
0
By Jan Atsma
30 August 2022
Vaak zonder er al te veel ruchtbaarheid aan te geven, breidt Google zo nu en dan de functionaliteit uit van het Google Bedrijfsprofiel. Dit keer gaat het over automatische FAQ's. Een chattool met drie elementen; Een automatisch welkomstbericht, een chatfunctie en automatische FAQ's die gezien kan worden als een chatbot light. Wat is Google Mijn [...]
0
By Jan Atsma
8 July 2022
Vaak kom je er toevallig achter. Klanten beloven een review te schrijven, maar die belofte wordt niet altijd ingewilligd. Het wordt pas echt bizar en frustrerend als de klant na herinnering jouw een screenshot toont waarop de review wel degelijk is te zien. Verwarrend is, dat de persoon die de review schrijft en is ingelogd [...]
0
By Jan Atsma
8 June 2022
Google is een slimme zoekmachine. Uitgerust met kunstmatige intelligentie weet het nagenoeg alles op het internet te ontdekken en ook te duiden. Maar als je de zoekmachine een beetje helpt te begrijpen waar jouw document over gaat, door je informatie op een goede manier aan te leveren, dan heeft dat natuurlijk voordelen in de vorm [...]
0
By Jan Atsma
en_GBEnglish
WeCreativez WhatsApp Support
Deze Whatsapp-widget is 24/7 bezet. Stel hier gerust je vragen.