8 augustus 2018
Basis verbreden Onze onze activiteiten op het gebied van webdesign een bredere basis te geven, zijn we een nieuw samenwerkingsverband aangegaan met Julia Lammers, designer.  Julia, een geschoold grafisch ontwerpster, bedient al sinds 2014 huisstijlen, logo's en websites voor haar eigen klantenkring, en is dus een ervaren kracht. Talent Het talent van Julia, is op [...]
0
Door Jan Atsma
16 april 2018
Wat is het belang van brandmerken? Een 'brand' is een merk. Branding, jezelf, of een ander, voorzien van een merk, brandmerken als je wilt, en daar inhoud en bekendheid aan geven, is belangrijk, omdat dit in de eerste plaats voorziet van gemak in het streven naar je marketingdoelstellingen. Gemak, in het wekken van verwachtingen. Gemak in de communicatie [...]
0
Door Jan Atsma
24 februari 2016
Voor de zevende keer nam professor Dijkgraaf ons mee naar de wereld van de wis- en natuurkunde. In een live college legde hij ons dit keer één van de belangrijkste principes uit over de wereld waarin we leven: symmetrie. Een fascinerende lezing over een fascinerend onderwerp. Symmetrie is overal om ons heen. Waarom is dit [...]
0
Door Jan Atsma
24 februari 2016
Ben jij tevreden over het aantal reacties op je contactformulier? Het doel van je bedrijfswebsite is in hoofdzaak om contact te maken met (potentiële) klanten. Merkwaardigerwijs zien we tijdens een rondje langs websites van bedrijven, dat de aandacht die er besteed wordt aan deze cruciale pagina veel beter mag en kan. Een blog waarin we [...]
0
Door Jan Atsma