Als je start met een nieuw marketingkanaal, is het belangrijk te kunnen analyseren wat de performance is van jouw advertenties. In het geval van adverteren op Instagram en Facebook met Facebook Ads is het essentieel dat de Facebook-pixel goed geïmplementeerd staat. Daarnaast is het belangrijk dat er conversies gemeten worden op jouw website met Google […]
Social media wordt op dit moment vooral gebruikt om content te delen, naamsbekendheid te creëren en verkeer naar de website te trekken. Maar kanalen als Facebook, Pinterest, LinkedIn en Instagram kunnen ook worden gebruikt als verkoopplatform. Dit noem je social commerce, een populair topic in e-commerce. En niet voor niets! E-commerce heeft hiermee een nieuw […]
Facebook Dating is gisteren gelanceerd in onder andere de Verenigde Staten en komt begin volgend jaar ook naar Europa. Het koppelt Facebook-gebruikers aan elkaar op basis van gemeenschappelijke interesses, evenementen en groepen. Het is ook mogelijk om berichten die op Instagram worden geplaatst, rechtstreeks te integreren in het Dating-profiel op Facebook. Of om volgers van […]
Steeds meer webshops zetten in op snelle levertijden. Vandaag voor 22.00u besteld, morgen in huis. Toch blijkt dat wij Nederlanders helemaal niet zo graag meer betalen voor snelle bezorging. Sterker nog, 70% van de consumenten in ons land is bereid om langer op de levering te wachten als er minder bezorgkosten worden gerekend. Uitzondering op […]