7 juni 2021
Kan je je domeinnaam eigenlijk wel anoniem registeren? Het simpele antwoord is nee. En eigenlijk is dat best logisch. Immers als je je op het internet begeeft en je ontwikkelt daar allerlei acties, dan ben je ook verantwoordelijk voor die acties. Denk daarbij niet alleen aan legale activiteiten, maar ook aan illegale activiteiten zoals phishing [...]
0
Door Jan Atsma
3 juni 2021
Het gebruik van een Facebook Pixel verlaagt je advertentiekosten Dat is nogal een boude uitspraak, maar waarom is dat dan zo. Iedereen kan dat begrijpen. Wat je doet, is een connectie maken tussen je advertentie en je website. Op deze manier kan Facebook meten wat de bezoekers op je website uitspoken. Met de informatie over [...]
0
Door Jan Atsma
24 mei 2021
Probeer het zelf eens, en verschuif de lijn. ▼ Hoe elegant voordelige resultaten te tonen Stel, je bent een Gewichtsconsulent, tandarts, schoonheidsspecialist, personal trainer oid. En je wilt op je website je goede werk presenteren. De resultaten die je behaalt met je cliënten. Vaak zie je dat door middel van twee foto's naast elkaar, die [...]
0
Door Jan Atsma
11 mei 2021
Spam vergaat niet Spam, net als onkruid vergaat niet. Maar door een meer bewust gebruik van e-mail en website, kan je het risico verkleinen dat de reputatie van je domein schade wordt toegebracht en je mail niet meer wordt vertrouwd. Als je een e-mail naar een ander e-mailadres verstuurt, dan wordt deze in alle gevallen [...]
1
Door Jan Atsma
28 april 2021
Over opvallen in de massa Dit blog besteedt aandacht aan de manier waarop je e-mails die je verzend, bijvoorbeeld met Mailchimp, het beste kan aanbieden. En met aanbieden doelen we op dat onderdeel dat het eerste in beeld komt. Namelijk de onderwerpregel. Een succesvolle e-mail is een e-mail die gelezen wordt. Een succesvolle e-mail begint [...]
0
Door Jan Atsma
6 maart 2021
Sinds mei 2019 zijn de MailChimp abonnementen behoorlijk verandert. Ook de gratis versie is toen beperkt.   De belangrijkste aanpassingen waren dat je nog maar 1 mailinglijst (Audience) gratis kreeg en dat uitgeschreven abonnees ook gingen meetellen voor de maximale limiet van 2000 abonnees. Ook zagen we dat het aantal gratis basisthema's om mails te [...]
0
Door Jan Atsma
4 maart 2021
Als je als webshopuitbater graag je producten wil verkopen, dan is het cruciaal dat je je bezoekers bij de hand neemt. Dat je wellicht je bezoekers met zachte dwang actief gaat leiden naar het product en uiteindelijk naar de kassa. Een salesfunnel is dus eigenlijk zachte dwang in combinatie met de kunst van het verleiden. [...]
0
Door Jan Atsma
19 februari 2021
Het is belangrijk dat gebruikers weten hoe het zit met de prestaties van hun website dat ze begrijpen hoe ze dit complexe onderwerp kunnen benaderen. Immers, met enige regelmaat worden wij benaderd door klanten die zelf op onderzoek zijn uitgegaan. Dus, de Google PageSpeed-score geeft niet weer hoe snel je website is. Voor de duidelijkheid: [...]
0
Door Jan Atsma
18 februari 2021
De beste plug-in voor webformulieren: Gravity Forms Er zijn al zoveel (gratis) plug-ins waaarmee je een webformulier kan maken. Waarom zou je dan gaan betalen voor een plug-in die hetzelfde doet? Nou, deze plug-in doet zoveel meer. Om mee te beginnen, is het samenstellen van een goed en goed werkend webformulier beste een hassle. Dat [...]
0
Door Jan Atsma